Koszyk pobierania
W koszyku: 0 plików o łącznej wadze 0B
Liczniki energii elektrycznej

Liczniki energii elektrycznej

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Sekcja została opracowana w celu ułatwienia szybkiego dostępu do rozwiązań w sytuacjach problemowych.

Sekcja FAQ ma służyć jako baza wiedzy dotyczącej naszych liczników energii elektrycznej. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z poniższymi zagadnieniami.

1. Co oznacza miganie ikon L1, L2, L3 na wyświetlaczu licznika energii elektrycznej?
2. Co oznaczają migające strzałki nad ikonami L1, L2, L3 w liczniku energii elektrycznej?
3. Co zrobić aby czerwona dioda w liczniku energii elektrycznej przestała migać?
4. Gdzie na wyświetlaczu licznika znajduje się informacja o zużyciu energii elektrycznej?
5. Licznik energii elektrycznej wyświetla na ekranie "trójkąt z wykrzyknikiem w środku", co to oznacza?
6. W starym liczniku energii elektrycznej była możliwość odczytu wartości za pomocą głowicy optycznej. Dlaczego tej możliwości nie posiadają nowe liczniki energii elektrycznej?
7. Dlaczego po wymianie przedpłatowego licznika energii elektrycznej na inny liczniki przedpłatowy, pomimo zakupu porcji energii nie ma jej dostępnej na nowym liczniku?
8. Czy użytkownik licznika energii elektrycznej może sam poprawić przewody zasilające licznik?
9. Jak sprawdzić ilość wykupionej energii na liczniku przedpłatowym?

Apator SA

ul. Gdańska 4a lok. C4
87-100 Toruń
apator@apator.com

NIP 879-016-68-96
REGON 870037630
KRS 0000056456
Kapitał zakładowy 3 264 707,30 zł 

Relacje inwestorskie
ri@apator.com

Lokalizacja główna
Ostaszewo 57C
87-148 Łysomice
tel. +48 56 619 11 11
fax +48 56 619 12 95
apator@apator.com

Lokalizacja Łódź
ul. Wólczańska 125
90-521 Łódź
tel. +48 42 638 75 00
fax +48 42 637 72 58
bok.automatyka@apator.com

Lokalizacja Toruń
ul. Polna 148
87-100 Toruń
tel. +48 56 654 49 00
fax +48 56 654 49 03
torun.elkomtech@apator.com

Opomiarowanie energii elektrycznej